Modevisning


Bild: Patrik Drivstedt

Ni är hjärtligt välkomna till en modevisning som ska äga rum i Dunkers konsertsal i Helsingborg den 21 september kl. 19.00 som en modebutik Gretas Garderob ordnar.

Jag ska närvara på modevisningen, där kommer jag och mina unika verk bli presenterad.

Greta garderob har unika kläder från berömda kläddesigner, bland annat från Gunilla Ponten och Carla. Biljetter kostar 90 kr och säljes i Gretas Garderob butik.

Gå gärna in på
www.gretasgarderob.se och titta lite eller ännu bättre, besök hennes butik som ligger på Drottninggatan 56 i Helsingborg.


Kommentarer
Postat av: Linba

Hej!

Vilken datum är det? :) stod bara tiden hihi. Kram

2009-09-15 @ 19:20:11
Postat av: Ausra Drivstedt

Linba: Hej! Vad bra att du upptäckte att jag glömde skriva vilken dag jag ska vara med på modevisningen..haha.. Har tilllagt datum nu :)

Kram Ausra

2009-09-16 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0