Fashion i Køge

Jag vill med stora och varma ord tacka underbara Käte & hennes lika underbara man Anker. De var initiativtagarna till denna modevisning.


Jag visade det senaste kollektion samt hur man knyter dem, vardagligt och festligt.


Publiken var underbar.


Vi ses vid flera tillfällen!


Tack mina ullvänner!


Ärrangör Käte-Magdelene och jag
Underbar allé
Mingeln före modevisningen


Modell Käte
Modell Katarina
Jag visar hur man kan ha sjalen på fester och vardagar
Publik
Jag tackar publiken och mina modeller
Alla ville känna på min kollektion

Kommentarer
Postat av: Louise Andersson

Underbara bilder. Önskar att jag var med.

2011-08-29 @ 18:54:02
Postat av: Anne Wessel

Kære Ausra



Tusind tak for en dejlig dag på Stolpegård.



Vi er en 4-5 stykker som gerne vilpå et kursus hos dig.



Er det noget der kommer på tale.



bedste hilsen Anne Wessel

2011-08-30 @ 14:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0