BÅSTAD



Foto: Patrik Drivstedt
Design by Ausra


Då var utställningen på Båstads konsthantverksmässa över.

Vi (min man och jag) var helt slut efteråt.

Men alltid lika kul under själva mässorna. Man träffar som sagt en massa underbara människor.

Jag så är glad att jag tillverkar personliga verk och att mina kunder tar verken mycket personligt. Man får ett band med kunden. Ibland så kan man få spontana kramar från kunderna. Precis som om man har varit vänner i många år.

Det var jättekul att se bekanta ansikten i mitt utställningstält. Det var några som gick in och sa "jag handlade förra året ni var här och jag vill köpa den och den". Riktigt kul med återvändande kunder, framförallt nöjda kunder.



Foto: Ausra


Det får räcka för idag. Måste fortsätta att tillverka sjalar i min ullverkstad :) Jag har en sjal som jag måste få gjort. Det är en som skall till ett bröllop och visa upp sig, inom kort datum.


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Camilla

ÄLSKAR den rosa klämman... sååå söt!!!

2009-08-30 @ 07:53:01
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0