Julmarknader



Har ni märkt att det börjar bli lite ljusare ute? Det bli ännu ljusare under december månad, underligt J
Högtiden Jul närmar sig! Nu har julbelysningen börjat sprida ut sig på jordens mörka rund. Underbart!

Det är dags att planera mina och dina julinköp. Tips för er som vill ha speciella presenter, de hittar ni på olika julmarknader.

Två av tusen julmarknader ska jag ställa ut. En på
Tekniska slottet i Malmö den 29 december och mellan den 4-6 december deltar jag i Katrinetorps julmarknad i Malmö som är Sydsveriges vackraste. Det blir spännande att visa upp igen mina och systers skapelser.

Här hittar ni mer info om Katrinetorps julmarknad


Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Tack snälla för tipset!

Då ska jag försöka boka in ett besök på lördag!



Lycka till!



Kram

Anna-Malin

2009-12-02 @ 09:47:56
URL: http://www.heltenkelthosmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0