Symässan




Nu äntligen börjar säsongen 2010 med en massa utställningar. Vi kickstartar igång 2010 med Symässan i Malmö den 26-28 mars. Den stora Symässan erbjuder det senaste nytt för de som är intresserade av textil, smycken, lapptäcken, stickning, virkning och mycket mera. De ordnar även modevisning och workshops.


Jag ska givetvis ställa ut mina och systers sjalar och smycken i den egna unika design på plats A 5, i Europaporten vid Baltiska hallarna, mittemot Coop.


Kolla mer info om mässan www.symassan.se


Öppen fredag, lördag 09.00-17.00 och söndag 10-16


Hjärtligt välkomna!


Kommentarer
Postat av: Min vrå...

Vilka underbara skapelser du gör! Hoppas att det går bra för dig på mässan. Har tyvärr blivit så besviken på utbudet och uppläget på mässan de senaste gångerna och sedan de flyttade från slagthuset så jag kommer inte och tittar i år.

Men jag tittar mer än gärna på din fina blogg istället!



Mvh Elin.

2010-03-23 @ 18:16:04
URL: http://elinsvra.blogspot.com
Postat av: Fotograf Marie Walther

Hej vännen! Mamma och jag tittar på dina fina hantverk! Detta visste inte jag, men när du var på mässan i Båstad så vann mamma ett presentkort och då köpte hon en brosch av dig. Minns du? Kramkram!

2010-03-24 @ 10:19:56
URL: http://www.mwpd.se
Postat av: Camilla

Jag var aldrig på mässan... men vidarebefodrade till min syälskande kompis o hon tyckte det lät super o skulle förmodligen gå!!

2010-03-29 @ 10:11:28
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0