Diplom diplom !!

Jag vill dela glädje med er att jag fick ett diplom som bästa utställare av 280 utställare i Hjo som är Skandinaviens största hantverksmässa. Jag känner mig hedrad att ta emot ett stort pris. Min son var så stolt och han säger att ”min mamma är bäst och gör vackra sjalar” som ni kan se på min bild.

 

Sommarens utställningar tar ända och jag ser fram emot nya utställningar i höst/vinter. Håll utkik!

 

Glöm inte att anmälla dig/er till modevisningen i Køge den 27 augusti.

Meddela till Käte Magdalene Gjørup e-mail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Camilla

Supergrattis... Förstår varför de valde dig. Eget tänk i dina kreationer!!

2012-01-19 @ 13:55:11
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0