Modevisning i Køge, Danmark


Velkommen

til en særlig eftermiddag med

fremvisning af sjaler så unikke som

kunstværker

fremstillet i skønne naturlige materialer

som merino uld, silke og siffon.

 

Lørdag d. 27. august 2011

Kl. 13.00 – 15.00

 

Stolpegaard

Stevnsvej 101,

Strøby Egede

4600 Køge

 

Tilmelding:
Käte Magdalene Gjørup
e-mail: [email protected]



Bild: Patrik Drivstedt


Flotte farver og mønstre

Første gang jeg så sjalerne var på Hveen i sommeren 2010.

Og blev straks ganske forelsket!

 

Siden har jeg da også selv erhvervet flere. For de er smukke og passer til både

hverdag og fest – til silkekjoler og cowboy bukser.

 

Så fine ting synes jeg fortjener at blive set af flere. Derfor har jeg inviteret Ausra Drivsted til at komme til Danmark og vise sit kunsthåndværk .

 

Men kom og se og prøv selv. Måske du har lyst til at eje et selv?

 

Opvisningen  finder sted Lørdag d. 27. august  2011 med start kl. 13.00 og varer til kl.15.00. Undervejs byder vi på sommerlige forfriskninger og der skulle være rigtig god mulighed for at møde andre spændende kvinder.

Har du lyst til at tage en veninde eller kollega med, er du  meget velkommen.

Tilmeldi dig/jer på mail: [email protected]

 

Vi glæder os til at se dig.

 

Ausra Drivstedt & Kâte Magdalene Gjørup

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0