Modevisning i Stockholm

Hej ullsmyckeälskare,


Jag var på en väldigt trevlig tillställning där jag var inbjuden huvudrollsinnehavaren. Då kan det bara sluta på ett sätt, SUCCE, hehe! Jag hade det så trevligt. Det var uppe i Stockholm som är mer än bara vår kära huvudstad. En fantastisk stad med möjligheter.


Först var det en föreläsning om hur och när jag kom i kontakt med ull som arbetsmedel för att skapa unika smycken och sjalar. Jag ordnade även modeller som visade upp mina hantverk som ni ser på mina bilder.


Det var mycket uppskattat. Dom har redan frågat när jag skall upp nästa gång.


Jag har bara positivt att säga om den kvällen, hoppas att det blir flera tillfällen.

 

Jag berättar om min ullvärld.

Jag visar hur man kan knyta en sjal på olika sätt

Min vackra modell

Publik

Glada ägare av mina sjalar

Bilderna är lånade från kvinnoföreningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0