Julmarknader


Bild Jane Lindbladh


Nu är det planering inför vinterns utmaningar, två stycken julmarknader. Den första är 3-6 november på ”Jul på Wrams Gunnarstorp” utanför Helsingborg.


Torsdag 12–20


fredag–lördag 10–18


söndag 10–17


Kika in för mer info på deras hemsidan: Wrams Gunnarstorp

 

Bild Ausra Drivstedt


Den andra har blivit stående på min kalender, ”Katrinetorp julmarknad”, 2-4 december.


Fredag 11-20


Lördag - söndag  10-18


Mer info klicka på : Katrinetorpsgård

 

Välkommen till mina bås för att utforska det senaste av mina verk!



Kommentarer
Postat av: Anna Cederström

Ett sånt fantastiskt handarbete du gör! Jag är jättestolt över min sjal jag köpte av dig på Vrams Gunnarstorp. Hälsningar Anna

2011-11-08 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0